31 august 2008

Despre "Nu vreau să fiu Dumnezeu!"

Serialul publicat pe visurat adună spre mulţumirea mea (dat fiind că este prima încercare de alt gen de creaţie decât jurnalism) comentarii dintre cel mai variate! Unele sunt hazlii, altele măgulitoare, unele acide...
Nu voi scrie aici cum se va termina, nici în ce direcţie va merge serialul! Voi spune doar că ideea - titlul mi-a venit prin anii 93-94 când lucram la defunctul cotidian Tineretul Liber din Bucureşti şi am avut ocazia să fiu coleg şi să devin prieten cu unul dintre cei mai buni scriitori SF din ţară, Dănuţ Ungureanu. Şi, ca să înlătur orice urmă de dubii vă pot spune că serialul este departe de a fi un SF!
În ce priveşte personajul principal feminin, acesta se numeşte Diana nu neapărat datorită faptului că soţia mea (sau încă soţia mea!) se numeşte aşa! Spre exemplu, la început Diana era brunetă cu părul creţ şi ochi albaştri! Şi se numea tot Diana...
Întîmplările sunt o combinaţie între realităţi trăite de mine şi ficţiune pură! Nu pot spune încă numărul episoadelor, dar vor mai fi câteva...:)) Ca şi frecvenţă de publicare am stabilit cu Sebi o apariţie la fiecare două zile! Vă pot asigura că, la rugămintea Denisei episoadelor vor fi mai lungi! Vă doresc lectură plăcută!

2 comentarii:

Denisa Bârgău spunea...

Aşa, aşa! Spor la scris!

umbre spunea...

recunosc, ai facut o treaba destul de buna. Ceva asemanator am mai vazut pe un singur alt blog, dar omul s`a lasat de genul acesta. Felicitari pt initiativa si spor in continuare