13 august 2008

Din nou...

Îmi cer scuze pentru pauza de scris, dar la valul de români din hotel a trebuit să fac faţă prin excursii zilnice, pe meleaguri de poveste! Au fost întâmplări frumoase, fiecare devenind prilej de poveste pentru cei care au ales să-şi petreacă aici concediul! A fost şi o reconectare bruscă cu realităţile din România care capătă alte valenţe când le auzi povestite, nu din gura vreunei prezentatoare exaltate de ştiri!
Astăzi vor pleca ultimii români, iar până luni va fi pauză la acest capitol. Apoi, de luni îmi sosesc din nou câteva loturi de turişti din ţară!
Aşa că nu pot spune că nu am avut parte de porţia de românism, de care chiar mi-a fost dor! Chiar am avut o seară de bowling, unde am alternat iodlerele tiroleze cu cântările lui Furdui Iancu. A fost o mixtură teribilă, asezonată cu ceva schnaps de alune şi multe aruncări de bile!
Astăzi mai dau o tură pe la Cascada Krimml, prin Zell am See şi prin Seefeld, urmând ca de mâine să vă povestesc toate cele petrecute, văzute aşa, prin prisma expatului, nu a lucrătorului în turism...

Niciun comentariu: