15 august 2008

Plouă în disperare

Parcă vremea a ţinut cu românii mei şi a fost frumoasă cât timp au fost pe aici. De azi, de când nu mai am români în hotel pentru vreo trei zile, a început o ploaie numai bună de făcut bani şi numărat copii sau invers!
Şi când plouă la munte, plouă, nu se joacă! Cică va ţine vreo două zile! Acum, ploaia nu ar fi o problemă, dar e tare deprimantă! Nu m-am mai simţit aşa de toamna trecută, mai precis din noiembrie trecut când am văzut cât de deprimant poate fi Geoagiu Băi toamna! Acum, având timp să judec, nu mă mai mir de ce câte unii de pe acolo au luat-o razna! Cand ai trei anotimpuri pe an (ultima parte a toamnei+iarna+prima parte a primăverii) atât de înfiorătoare nu ai decât varianta să o iei razna sau să te apuci vârtos de băut!
Vestea bună pentru Ardeal e că în vreo două zile ploaia asta, sau ce-o mai rămâne din ea, ajunge în ţară, acolo unde e nevoie de răcoare!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cum să te ia cu depresii când plouă? Eu iubesc ploaia şi pe canicula de aici ar fi numa' bună, chiar şi una mai micuţă. :D