01 septembrie 2008

Revenire

Postasem ieri un articol prin care anuntam intentia de a publica un serial gen "reality" despre anumite personaje din Geagiu sau care au avut legatura cu Geoagiu! In principiu vroiam sa vorbesc despre fostul director si acolitii sai, lasati inca plantati in hotelul in care am lucrat, care continua sa sape ceea ce altii se chinuie sa cladeasca! Au facut-o si cand eram acolo, o fac in continuare. Am renuntat pentru ca mi-am dat seama ca nu merita atata atentie si publicitate si pentru ca nu mai reprezinta chiar nimic in viata mea! Asa ca ii las pe ei sa fie fericiti ca au fost tari, poftim - ca mi-au tras-o! - si ii las sa le-o traga altora cat or mai lucra pe acolo! Asemenea gunoaie nu merita osteneala!

3 comentarii:

james crissilv spunea...

Ca sa putem inainta anumite lucruri trebuie aruncate din suflet.
o zi minunata iti doresc

www.jamescrissilv.ro

nebunu de la altex spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
nebunu de la altex spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.