27 iulie 2008

Duminca de după...

Am tras un chef cu instructorii de la tabăra din hotel până pe la cinci dimineaţa! Cine zice că nemţii - mă rog, austriecii - nu ştiu să se distreze, se înşeală amarnic! Ştiu, şi încă foarte bine, dar nu dau amănunte că le-am promis discreţie! Cu limba am avut probleme, că ăştia-s de prin Steyer, şi vorbesc şi mai ciudat decât tirolezii! Dar după ce le-am dat nişte pălincă de-aia pentru care ne certăm cu ungurii la UE pentru drepturile de proprietate a mărcii (le-am explicat şi chestia asta şi am restabilit adevărul istoric, ei crezând că pălinca e doar ungurească) nu mai prea conta cum, ce, cine şi cu cine vorbeşte!
Drept pentru care azi sunt cam mahmur, ma duc să beau o bere să mă dreg, să mănânc, plus un pic de odihnă binemeritată după atâta muncă şi...
... las scrisul pe deseară!

Niciun comentariu: