29 august 2008

Cât de prost poate fi un om?

De câteva zile mă tot decid să moderez comentariile, apoi revin, apoi scrie din nou cate un idiot ceva, apoi iarăşi introduc moderarea, apoi revin pentru că alţii îmi scriu că nu e bine să cenzurez! Acum am luat decizia finală să las comntariile să apară, cu condiţia ca utilizatorii să fie înregistraţi! Nu e mare lucru, ştiu că cretinii care au ceva personal cu mine îşi vor face zeci de ID-uri! Nu-i bai! Dacă vor sări din nou calul, voi şterge comentariile cu trimitere la viaţa mea personală sau a altor persoane! În rest, consider normal să dau dreptul altor oameni să posteze ceea ce le inspiră rândurile scrise de mine!

Şi, chiar aşa, oare cât de prost poate fi un om care îşi freacă mulţumit mâinile, la adăpostul anonimatului sau a unui ID de idiot: "I-am tras-o lui Stanciu! I-am făcut-o!"? Şi fuge apoi ca un câine umil să-şi ia răsplata! Marş de aici, ăsta nu e un loc pentru proşti! La loc cu tine în biroul ăla unde zaci, pardon, cică munceşti! Noroc că v-a scos de la subsol, că vezi şi tu lumina zilei, şobolane!

Niciun comentariu: