24 iulie 2008

Atitudine de patron!

Acum, daca am terminat povestea cu ce a fost, cum a fost, si am ajuns la cum este si la ce este, voi incepe propriu zis Jurnalul de expat in Austria!
Trebuie sa spun ca viata aici decurge anormal de firesc pentru un roman! Nu se concepe ideea de a incepe ziua fara a lua micul dejun, la ora 12-12,30 se serveste pranzul, la max 19,30-20 cina! A, sa nu uit, majoritatea magazinelor sunt inchise de la 12 la 14, pentru ca austriacul se respecta, merge acasa, mananca si apoi isi face sisesta!
Hotelul Sportalm este plin de cateva zile cu tineri din Germania, Austria, Olanda veniti in tabara de slabire si de meditatii la matematica si germana! Profesorii si supraveghetorii sunt toti tineri, si isi fac meseria cu drag, la fel cam toti de pe aici! Am ramas uimit de cum se organizeaza o tabara, iar la iarna o sa organizez si eu aici tabara de schi si germana pentru romani!
In fine, nu despre asta era vorba! Aseara am tras un chef cu instructorii la kegell bar, adica barul din sala de bowling. Ne-am intins ceva mai mult cu bucatarul lor dietetician, si m-am culcat doar pe la doua noaptea. Asa ca in restaurant am ajuns abia pe la noua dimineata. In schimb la timp sa vad cum i se explica unei fete din bucatarie ca nu trebuie sa vina la serviciu si sa se apuce direct de lucru! Ca intai trebuie sa bea o cafea, sa manance micul dejun (in 15 minute, evident ca nu timp de o ora!) si abia apoi sa se apuce de lucru! Ca, "esti tu tanara acum si nu simti, dar peste ani vei vedea ca nu procedezi corect", zicea patronul!!!
Doamne, cand voi gasi acest fel de patron de hotel in Romania, jur sa ma intorc acasa! fostul meu patron imi povestea cum trebuie sa fiu recunoscator ca am onoarea si privilegiul sa lucrez unde lucram, nu sa mai am pretentii! Chiar vorbeam pe messenger, azi, cu o buna colaboratoare de la o agentie de turism din Romania si imi spunea ca nu el a fost de vina, ci eu, care am stat atat de mult pe acea functie si cu asemenea salariu!

Niciun comentariu: