15 august 2008

Conversaţii la toaletă

Cred că sunt destul de ciudat! Mi se leagă unele gânduri, atunci când nu prea am ce face, şi cum afară toarnă cu găleata şi sunt cca 10 grade celsius - deci nu am ce face!, ajung de la te miri ce la cu totul altceva! Spre exemplu, în dimineaţa asta am tot strănutat! Şi mi-am amintit de o conversaţie auzită într-o toaletă publică, apoi de un banc. Trebuie să vi le spun:
Am un prieten în Deva care atunci când bea ceva mai mult, îl apucă un acces de strănut ceva de speriat. O ţine câteva minute tot într-un strănut! Eram impreună cu el şi cu un altul, om important, într-un bar! Pe prietenul meu îl apucă strănutul. Ştiind ce urmează, pleacă din restaurant. Eu mă duc la toaletă şi-l găsesc acolo. Strănută! Un tip dintr-o cabină zice: "Sănătate!" Ăsta strănută din nou. "Sănătate!", zice tipul de pe budă! Şi continuă faza asta de vreo cinci ori. Al meu prieten strănută din nou. Tipul de pe budă: "Auzi, de mai strănuţi o dată te bag în mă-ta!"
Şi bancul:
Un tip gonea pe autostradă cu maşina, disperat, spre prima benzinărie pentru că îl apucase subit o diaree. Găseşte într-un târziu o bezinărie şi năvăleşte în budă! Se aşează, îşi dă drumul şi aude din cabina alăturată:
- Salut!
- Salut!, răspunde omul uşor uimit!
- Ce faci?
- Am diaree!, raspunde din nou!
La care se aude din cabina alăturată:
- Dragă, hai că te sun mai târziu că un idiot de alături îmi tot răspunde!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am răs cu lacrimi. Atât de tare am râs că a trebuit sa ma duc la... toaleta.

Ce faci si la ce te duce gândul, nu?


a scris jurnalulflorentinei