07 august 2008

Nu ma mai uit la stiri!

Am luat astăzi o decizie pentru care prietenul Adi Ovezea din Viena mă vă felicita! Nu mă mai uit la ştiri, cel puţin la ştirile PRO TV de la ora 17. Nu reuşesc nicicum să înţeleg de ce se ucide lumea în disperare, de ce se sinucide, cum de sunt atâtea accidente, cum de sunt atîâţia idioţi care nu văd trenul la trecerea la nivel, cum de sunt atât de mulţi tâmpiţi care iau foc în case şi cum putem fi atât de fraieri să ne lăsăm furaţi de o mână de oameni puşi pe căpătuială!
Văd şi ştirile de la televiziunile germane şi austriece! Ai impresia că aici nu sunt treceri la nivel cu calea ferată, că aici nu se sinucide nimeni, că aici totul e chiar perfect! Fără discuţie, sunt şi aici hoţi, viloatori, etc! Oricum, infracţionalitatea este mult mai redusă, şi, din păcate, de multe ori infractorii sunt români...
Dar mass media nu are nici o plăcere perversă în a prezenta aceste ştiri! Trebuie să fie un accident imens, cu mulţi morţi, pentru ca să intre într-un jurnal. La noi, vezi prezentatorele de la PRO TV cu zâmbetul pe buze, parcă aflate în pragul unui orgasm, spunând galeş : "Astăzi Prutul a mai făcut o victimă sau "A fost violată în propria casă!"

Un comentariu:

Red Team Racing spunea...

Scuza acestor posturi este: audienta...ei spun ca asta se cere. Dar publicul cere asta, pentru ca asta vor televiziunile sa ceara, asa i-au " educat " ei.

Tocmai de aceea a fost un moment in viata mea cand am renuntat la TV cu totul, adica pur si simplu i l-am dat cadou vecinului. Adica vreo 7-8 ani, nu am avut TV in casa...si ce bine era.
Ulterior, la insistentele celorlalti membri ai familiei, am cumparat alt TV...dar am asezat toate aceste programe ( Pro TV, Antena etc. ) de la canalul 40 in sus...asa ca nimeni la noi in casa nu are rabdarea si curiozitatea sa butoneze cu telecomanda pana acolo si practic pentru noi aceste programe nici nu exista. Avem setate pe TV, in ordinea canalelor: documentare, muzica, desene animate, sport, filme, programe straine de stiri si apoi ...restul !

Si toata lumea e multumita.