19 august 2008

România, eterna poveste!

Spuneam în articolul Respect sportului românesc că tot la patru ani România îşi ia porţia de respect şi onoare de la Mapamond, pentru că în restul timpului auzim doar lucruri care, de cele mai multe ori, ne fac să regretăm că suntem români!
Aşa s-a întâmplat şi ieri, când m-a pus dracul să mă uit la ştiri! Spuneam că nu o s-o mai fac, dar ca un cretin, invariabil la ora 6 de aici dau drumul pe ştiri! Şi ce-mi văd ochii şi-mi aud urechile? Doi bucureşteni au fost călcaţi de un jeep pe când stăteau la plajă, la Costineşti, pe plajă, pe malul mării. Aşa, ca să înţelegeţi ce spun!
Cu alte cuvinte, un tembel fiţos de 23 de ani din Costineşti şi-a parcat maşina pe malul mării, ca să vadă gagicile ce cool e el şi ce maşină bengoasă are! Şi, când să dea o tură să-şi încorde muşchii şi mai tare, ca să geamă de plăcere piţipoancele, ce să vezi: doi idioţi de oameni simpli veniţi în concediu îşi găsiseră să facă plajă chiar pe plajă, chiar pe nisipul care trebuia să zboare în nori de praf după demarajul său de valoros ce este! Idioţii, pe lângă că-şi găsiseră să facă plajă chiar pe plajă, lângă mare, nici nu au sărit brusc deoparte să poată bengosul să-şi aducă admiratoarele în pragul orgasmului optic off-road! Drept pentru care a trecut nemilos peste ei! Pe femeia a călcat-o pe burtă, pe bărbat la fel!
Concluzia poliţiei? Tânărul şofer va fi amendat pentru că a parcat neregulamentar! Vinovat? El, nu! Administraţia Apelor Constanţa, că nu a pus indicatoare pe malul mării cu parcarea interzisă!!!!!!!!!!!
Vă daţi seama cât de idioţi suntem, noi, adică voi, cei care mai trăiţi în acea ţară, în ochii acestor oameni? În ochii acelui poliţist?
Şi, vă daţi seama ce faţă ar face turiştii străini venind la mare la noi şi văzând indicatoare cu parcarea interzisă scăldate drăgăstos de valurile mării! Ar crede că sunt pentru vapoare!
Oricum, faptul că acelui cretin nu i s-a luat nici măcar permisul spune totul despre felul în care sunt organizate şi cum merg lucrurile în România! Şi atunci chiar îi dau dreptate prietenului Sabin Gherman când spune "M-am săturat de România!"

Un comentariu:

Roxana spunea...

Incredibil !!!!!!!!!!!!!
Dar de fapt ce sa mai zic incredibil.In Romania orice e posibil.Sunt rupta de oboseala dar nu pot sa ma culc pana nu iti spun povestea promisa,aici la rubrica:
"Totul, dar absolut totul e posibil".
...A fost odata ca... nici sa nu mai fie vreodata...adica,anul acesta in luna februarie.Plec voioasa cu un grup de copii din Bucuresti la sanie la Sirnea-jud Brasov(zona Rucar Bran).Pensiune mare,frumoasa pe care am vazut-o crescand dintr-o mica carciumioara, in care, prima data am intrat acum 20 de ani.De cate ori urcam pe munte,intai cu parintii mei apoi singura,ma opream la acest popas unde se mananca cea mai buna ciorba de burta si cei mai buni mici.Popasul "La Gheorghita".In 20 de ani deja proprietarul te cunoaste,il cunosti si tu pe el si familia lui si am trimis acolo hoarde de cunostinte chiar daca el nu ne-a invrednicit macar odata cu un zambet(despre un Bine ati venit! nu are rost sa vorbim)
Deci, dupa o zi de sanie pana la epuizare planul era sa mancam la
Gheorghita.Si intru si il salut cu un zambet larg si il intreb ce mai face si ii explic ca sunt cu 5 copii si ca vrem sa mancam la el si ii spun si ce si cat si cum si...intram.Si il rog sa ne arate drumul catre toaleta(ii schimbase locul la renovare)si...si atata mi-a trebuit!Unde nu a inceput sa urle,sa injure,sa scuipe,sa dracuie,sa...sa...sa...Am paralizat.Nu imi venea sa imi cred urechilor.Cum crezi ca suna totul?
"Lua-v-ar dracu de bucuresteni nenorociti,nu aveti W.C.-uri acasa?trebuia sa veniti la mine la W.C.?"Celelalte nu pot sa le redau pt ca mi-e jena,nu se pot reproduce.Totul se desfasura in mijlocul salii de mese in fata tuturor celorlalti turisti si bineinteles in fata copiilor care au ramas muti de spaima.Nu stiu cat am reusit sa redau din tabloul de poveste in care am fost unul din personajele principale.Care era motivul?Copiii. 5 la numar si nu bebelusi.Sa ies mai repede cu copiii ca ii deranjez clientii care trebuie sa manance in liniste.Noi eram in picioare,de abia intrasem,doar salutasem,nu se asezase niciunul dintre copii,eram uzi,infrigurati asa ca de la sanie.Te astepti ca cei de la mese au intervenit?Ei bine,nu nu a intervenit nimeni.Doi dintre copii au inceput sa planga de frica si singurul lucru pe care am fost nevoita sa il fac a fost sa ies cu copii cu tot.
Pentru copii a trebuit sa tac,sa nu ripostez(ce ar fi iesit acolo!)si sa fac toate eforturile sa ma controlez sa pot conduce masina mai departe spre casa si sa restabilesc linistea si echilibrul in micul nostru grup haituit de Gheorghita Imbecilul. Imbecilul de roman.
Tu ce ai fi raspuns la intrebarile copiilor?Stii cum sunau ele?
-De ce nu ne primeste domnul,ca suntem cuminti?
-De ce tipa asa de tare?
-Vroia sa ne bata pe toti,si pe dvs?
-Ne este foame,mai este mult pana la alta pensiune?Dar daca nici acolo nu ne primesc?
Varstele lor:4 ani -un copil
6 ani -doi copii
8 ani -doi copii
Amintirile pentru restul vietii incep sa ramana cam de la 5 ani.Deci,poate cel de 4 ani va uita la un moment dat intamplarea dar cu ceilalti cum ramane?